باربری در فرشته ، اتوبار در فرشته

باربری فرشته ، اتوبار فرشته : حمل و نقل، باربری، اسباب کشی و بسته بندی در محدوده فرشته

باربری در فرشته ، اتوبار در فرشته

باربری فرشته ، اتوبار فرشته : حمل و نقل، باربری، اسباب کشی و بسته بندی در محدوده فرشته

اسباب کشی کم هزینه

از آنجایی که باربری و اسباب کشی کاری پرهزینه است و پر فشار است ولی میتوان با رعایت نکاتی در رابطه با آن هزینه ها را به حداقل رساند و از شرایط موجود حتی لذت برد !    اسباب کشی با حداقل هزینه

برای یافتن خانه جدید تمام پس انداز خود را خرج کرده اید و الان که زمان نقل مکان است مجبور به جابجایی با حداقل هزینه هستید . گاهی نیز مایل نیستید اسباب کشی خیلی برایتان آب بخورد ، قید هزینه برای باربری را می زنید و قصد صرفه جویی دارید . با توجه به یکسری دستورالعمل در هزینه های خود صرفه جویی کنید

تهیه اولین لیست البته نه لیست نیازمندیها ، لیست افرادی که در بین دوستان و آشنایان قادر به کمک رسانی شما هستند . حداقل یک خانم برای کمک به خانم خانه و دو آقای قوی برای حمل اثاثیه و مادر و پدر یکی از همسران برای نگهداری فرزندان و آماده کردن غذای حداقل دو روز .

یافتن کارتن های کوچک و بزرگ و محکم برای بسته بندی اثاثیه تان از یکی دو هفته جلوتر . این کارتن ها را براحتی می توانید از سوپر مارکت و یا هیپر مارکت ها درخواست کنید و به تعداد مورد نیاز دریافت نمایید .

تهیه لیستی کامل از کارهایی که ملزم به انجام آن هستید .

جمع آوری و بسته بندی لوازم که حداقل یک هفته قبل از اسباب کشی ملزم به انجام آن هستید .

دور ریختن اثاثیه غیر ضروری و از کارافتاده برای سبک شدن بار

تهیه خودرو مناسب اسباب کشی از میان دوست و آشنایان

یافتن آدرس دقیق محل و بهترین مسیر رسیدن به آنجا با صرف کمترین زمان و کمترین ترافیک برای سرعت بخشیدن به کار

انتقال وسایل خرده ریز و ارزشمند با خودرو شخصی طی چند رفت و آمد

تمیز کردن منزل نو دو روز قبل از اسباب کشی و نصب پرده ها و تابلو و آیینه ها

گرچه این نوع اسباب کشی زمان بیشتری از شما خواهد گرفت اما با خرج حوصله و استفاده از توان خود و یاری از توان و محبت اطرافیان علاوه بر صرفه جویی در هزینه ، همبستگی و مهربانی را طی چند روز سخت و پرکار زنده کردید .

در صورت نیافتن خودرو مناسب جهت اثاث کشی در بین دوستان و اقوام حتما از یک شرکت باربری با یک کارگر کمک بگیرید زیرا هم سریعتر اثاثیه خود را به مقصد خواهید رساند و هم احتمال از بین رفتن اثاثیه تان به حداقل می رسد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.